dimarts, 23 de setembre del 2014

Cabàs d'estiu

I avui que comença la tardor, us ensenyo la transformació que ha patit el meu cabàs 
per anar a la platja. 

Aquest cabàs ja té més de vint anys i varies transformacions a sobre, 
pobret... li tocava una bona restauració...


No vaig recordar fer la foto amb les flors liles que tenia abans...

El material: retalls, biaix, corda i ondulina.

Per fer les nanses, forrem la corda amb el biaix.


El resultat final

Reestreno a la platja! :-)



BONA TORNADA!


6 comentaris:

  1. carai quin cabàs!! ja l'has portat molt a la platja?

    Núria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eiiii! No tant com voldria perquè he tingut molta feina... :(

      Elimina
  2. va quedar molt bé!!

    la mare

    ResponElimina
  3. que bonic !!! Com vares cosir la roba al cabàs? A mi m'agradaria tunejar el meu aixi un estilet com el teu, els peixets m'han robat el cor :D

    ResponElimina
  4. que bonic !!! Com vares cosir la roba al cabàs? A mi m'agradaria tunejar el meu aixi un estilet com el teu, els peixets m'han robat el cor :D

    ResponElimina

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...