dimecres, 15 de juny del 2016

Un necesser per l'Anna

Aquest any em costa trobar temps per a cosir i fer manualitats... 
massa feina i poc temps, però per sort vaig poder acabar a temps el necesser 
que volia regalar a la meva cosina petita per la seva Primera Comunió. 

Crec que m'ha quedat un necesser senzill i delicat, perfecte per una nena de nou anys.
Espero que l'aprofiti molt i que l'acompanyi quan vagi de colònies i de viatge! ;-)

Disculpeu per les fotos ja que no són gaire bones... 
això és el que passa quan acabes just la nit abans de regalar-li.
Les he volgut arreglar una mica, però no ha millorat la cosa... :-( sorry...


En teoria, és un blau turquesa molt bonic que no s'aprecia gens... :-(






Moltes gràcies per aturar-vos!

****


6 comentaris:

  1. Que bonic i ben fet! Una tela molt maca. De dins com era?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies sister! De dins vaig fer servir la mateixa tela.

      Elimina
  2. Xulissim t'ha quedat! Moltes felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Crec que cada dia milloro una miqueta...
      Bona revetlla! :)

      Elimina
  3. Hola sóc l'Anna la teva cosineta petita.
    M'encanta el necesser que m'has regalat,es super xuli!!
    Tothom diu que és perfecte i que els hi encanta.

    MOLTES GRÀCIES!!!Un petó de part meva la teva cosina ANNA!
    Que tinguis un bon dia i que t'ho passis molt bé.

    Bones fires a tothom!!����

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anna! M'ha fet molta il·lusió el teu comentari!
      Me n'alegro que t'agradés i espero que el facis servir molt i molt!
      Igualment, que tinguis unes molt bones Fires i ens veiem el dia 12! ;-)

      Elimina

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...