dimecres, 2 d’octubre del 2013

La bossa de l'estiu

Després de molts dies de desconnexió del blog, torno a posar-m'hi amb ganes!

I aquí us ensenyo la bossa tot terreny que em vaig fer aquest estiu. L'he fet servir moltíssim, per anar a la platja, per anar al mercat, per sortir... Molt ben aprofitada!

El davant són dos trossos de tela de ratlles i el darrere és una peça sencera de color blau marí. L'interior té una tela blanca amb motius grisos molt petits i una butxaca del mateix color blau marí del darrere. 


I aquí algunes fotos del procés...


Cutre patró ;-)







2 comentaris:

  1. Olee!!
    a veure quin dia puc tornar a Girona i faig la meva segona classe!
    M'agrada la bossa! :)
    núria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei Núria!
      Sí! A veure si pots venir i en fem una altra!
      Potser per Fires?
      En parlem!
      Petonets!

      Elimina

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...