dijous, 24 d’octubre del 2013

Nara, Japó

Des de Nara, una bonica ciutat del Japó, la meva germana m'ha portat aquests dos llibres i aquests retalls.
M'ha agradat molt que hagi pensat en mi i en les meves aficions. 
Gràcies, Núria! :-) 

Els llibres estan escrits en japonès i jo no en tinc ni idea, però per sort, hi ha molts dibuixos per seguir les instruccions 
i els números són els mateixos. 


Del llibre Coudre

Del llibre Coudre

Del llibre Log Cabin

Del llibre Log Cabin

Els retalls a punt per fer-los servir

From Nara, a beautiful city in Japan, my sister brought me these two books and these fabric scraps. 
I really appreciated that she thought of me and my hobbies.
Thanks Núria! :-)

The books are written in Japanese and I have no idea, luckily there are a lot of pictures to follow step by step all the instructions and the numbers are the same as my native language.


3 comentaris:

  1. Com em va costar trobar una botiga de teles i revistes de costura al Japó!!! i quan la vaig trobar, de seguida comprar aquests regals, era enorme! de dos pisos!!

    ResponElimina

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...