diumenge, 5 de març del 2017

Alegria a la cuina!

Hola! 

El mes de febrer no he estat gaire activa al blog... però per sort que això té remei! :-)

Avui us ensenyo una costura senzilla però que m'agrada molt fer com a detall per algú que estrena llar:
Són uns draps de cuina amb aplicacions de patchwork. 

Aquestes aplicacions poden ser de molts temes diferents. 
Les d'avui són amb temes mariners i amb gallines 
(aquestes són famoses perquè ja n'havia sortit una en aquest davantal). 

La tècnica de les aplicacions la vaig explicar en aquest post
A veure si us animeu! És entretingut però molt fàcil! 

I aquí podeu veure un altre exemple d'aplicacions de gallines.









Moltes gràcies per la visita i fins aviat!

***


4 comentaris:

  1. Quina artista tenim a casa!!!! ������

    Núria

    ResponElimina
  2. M'encanten! de gallines n'he fet moltes, i quedes tan be... i costen tan poc! Aquest es el "model" que més m'agrada.
    Molt xulo tot plegat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Laura!
      Sí, aquestes gallines queden molt bé! Ho alegren tot i fan molt de goig.
      A mi també m'agraden molt i són ideals per fer servir petits retalls! :-)

      Elimina

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...