diumenge, 2 d’abril del 2017

Hola! Sóc l'April!

Hola!

Sóc l'April i sóc molt coqueta! :)

Avui us ensenyo la meva primera nina feta de ganxet 
(o el meu primer amigurumi! :)). 

Fa poc que he començat amb el ganxet, o bé podria dir que l'he reemprès... 
ja que de petita havia fet algun que altre experiment amb els ganxets i les agulles de mitja, 
però mai van arribar a bon port..., 
però ara aquest cop, he decidit que anava de veritat! 

Tot ha començat com un propòsit per aquest 2017, ja que no volia perdre temps al tren 
(sí, sóc de les que agafo el tren cada dia per anar a la feina), 
així que s'han acabat les migdiades al tren, ara és la meva estona dedicada al ganxet, 
i el primer resultat és aquesta nina!

Si algun dia veieu a una noia barallant-se amb el ganxet i desenredant cabdells al tren, 
aquesta sóc jo! Em podeu saludar, eh? ;)

El patró base és del llibre de Muñecas de Amigurumi de Lalala Toys
l'he fet tot exactament igual i només n'he canviat el pentinat.

I després de tota l'explicació, aquí teniu algunes fotos...








Espero que us agradi tant com a mi! 

Que tingueu una molt bona setmana i gràcies per la visita!

Fins aviat!

***


8 comentaris:

  1. És mooolt bonica, l'April!! Felicitats per la teva primera nina ^_^ Els trajectes en tren ens donaran molt de si ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Natalia!! Sííí!!! Hem d'aprofitar els trajectes de tren!! :))

      Elimina
  2. Oooh! Q b♥nica l'April! Bona iniciativa aquesta de "Fes Ganxet al tren" ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci Mònica!! Sí, sí! S'han d'aprofitar totes les estones "lliures"! ;)

      Elimina
  3. Ha quedat super bé la nina!! Aviat una experta :)
    núriarafart

    ResponElimina
  4. ooooo!!!! que xula t'ha quedat!! m'ha encantat! Aviat n'has de penjar una altra :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci Judit! hehehe... sí!! En tinc una altra per penjar, a veure si aquest estiu faig algun post! ;)

      Elimina

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...