divendres, 12 de gener del 2018

Canviador portàtil

Hola de nou!

Seguint amb les preparacions de l'arribada de la nena, 
avui us ensenyo el canviador portàtil, que ja vaig publicar a Instagram fa uns dies.

Després d'haver cosit la bossa per l'hospital, cosir el canviador va ser bufar i fer ampolles. 
No té cap secret i amb un matí de dissabte el vaig tenir enllestit!

Per l'exterior, vaig utilitzar el retall que em va sobrar de la bossa de l'hospital 
i per l'interior, faig fer servir un barnús!

Sí, tenia un barnús nou per estrenar i mort de riure a dalt d'un armari. 
Va ser una promoció de l'autoescola quan em vaig treure el carnet i com que no en faig servir, 
havia quedat avorrit tots aquests anys allà dalt.
Ara n'he tret molt de profit, ja veureu...

Us ensenyo un parell de fotos del material i el resultat final.


Esquarterant el barnús!


Al final, vaig reduir les mides utilitzant-ne les estàndards de les botigues de puericultura. 
Per si algú li interessa, al final van ser 57 cm d'ample per 62 cm de llarg.



Aprofitant el retall que em va sobrar de la bossa de l'hospital per fer l'exterior.


I canviador acabat!

El mossegador i el collaret de lactància també són fets a mà 
i són un regal de la Judit del blog de Fila que filaràs, ja tinc ganes d'estrenar-ho!



Moltes gràcies per la visita i fins aviat! 

***


4 comentaris:

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...