dissabte, 24 de març del 2018

Col·lecció de pitets

Hola!

Ui! Des del 12 de gener que no passava pel blog!
I tot té un perquè... doncs el 18 de gener va néixer la nostra petita... 
i les prioritats han canviat una mica...
Tot i així, tinc ganes de mantenir el blog per a documentar les cosetes que li vagi cosint, 
encara que sigui molt de tant en tant... ;-)

I bé, avui us ensenyo uns pitets que vaig cosir per Nadal 
i que fa pocs dies vaig penjar a Instagram.

Per fer aquests pitets, vaig trobar tots els materials a casa, 
sense necessitat de fer una visita urgent a la merceria.

Com m'agrada donar una altra vida a coses que tens a casa en desús! 
M'encanta reciclar i reutilitzar materials, i si són antics, millor que millor,
d'aquesta manera, aportes el teu granet de sorra, 
essent sostenible i respectuosa amb el medi ambient.

Vaig aprofitar el que em va sobrar del barnús que vaig fer servir pel canviador portàtil i  
un protector de llit impermeable i transpirable que ja no fèiem servir per tenir una part malmesa. 
I per alegrar-los una mica, vaig cosir unes aplicacions d'animalons molt divertides.
Inicialment, aquestes aplicacions eren per un altre projecte que mai es va dur a terme,
així que vaig pensar que cosint-les als pitets seria una bona forma de fer-les servir.

Bé, després d'aquesta parrafada, 
us ensenyo algunes fotos dels pitets en qüestió.








El mussol setciències és el meu preferit.










 Moltes gràcies per la visita i fins aviat!

***


1 comentari:

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...