diumenge, 18 de maig del 2014

Log cabins + baixos de texans = repte texà

Hola!

Tenia ganes de provar la tècnica del log cabin i amb l'excusa del repte texà de Ca la Coru i Señorita Palomo vaig decidir provar-ho. El repte era fer servir uns texans vells, però com que no en tenia cap, vaig fer servir uns baixos de pantalons, coses que guardes "por si acaso" i efectivament, després d'uns quants anys a l'armari, els he fet servir.

Doncs, presentat el repte, us ensenyo el que vaig cosir: dos agafadors per la cuina. 
Per davant, els log cabin i per darrera, la tela texana. I entremig una mica de guata per fer ho més gruixudet.
Un bon repte fet amb material que tenia a casa!

I wanted to try the log cabin technique and the jeans challenge of Ca la Coru and Señorita Palomo was a good occasion to try it. The challenge consisted in using some old jeans, however, I did not have any one to recycle, so I used the hem of the jeans. This is one of those weird stuff that you save "just in case" and finally, after a few years in the closet I found a good way to use them! :-)

So, I show you what I sewed: a pair of quilted potholders.
In the front side, you can see the log cabin, and in the back, the denim. 
It was a nice challenge and the most important thing is that I did not buy anything! 

Els dos log cabins i els dos camals

A punt per estrenar-los, i de pas, alegrar la cuina :-)



24 comentaris:

  1. T'han quedat molt bé! Repte assolit!! ;)

    Elena

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Elena! A mi també m'agraden molt. Aquesta tela de flors m'encanta! :-)

      Elimina
  2. qué bonitos!! el patchwork es algo que me encanta, porque queda precioso, pero me parece taaaan difícil...Enhorabuena!

    Un saludo!

    Lucía

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias!! Lo del patchwork es paciencia, se pueden hacer mil maravillas! Y yo soy solo novata! ;)

      Elimina
  3. qué xulos!!!! mencanten els colors de les teles....a mi això del patchwork em queda massa lluny, molt complicat!!! jijijij però els resultat excepcional!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci! És posar-s'hi i ja vas agafant el "truquillo", a mi em relaxa molt i em serveix per no pensar en altres coses...

      Elimina
  4. M'agraden molt, a més els texans segur q són ideals per evitar cremar-nos! Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! Amb això tens raó, i a més hi vaig posar doble de guata per encara fer-ho més gruixut, no fos cas que ens creméssim! hehe...

      Elimina
  5. Ooooh! Una xulada!
    Molt bona idea això de fer patchwork amb teles texanes! Quina currada, eh!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci! La teva torera sí que ha estat una currada! Ja tinc ganes que arribi la segona edició! hehe...

      Elimina
  6. Respostes
    1. Muchas gracias! Una cosa práctica y útil para la cocina! ;)

      Elimina
  7. Respostes
    1. Gracias! A mi me ha encantado tu funda para la botella de vino, un bonito regalo para cuando vas a cenar en casa de amigos! :)

      Elimina
  8. Respostes
    1. Merci!! La teva funda del parasol serà única a la platja! ;)

      Elimina
  9. Molt macos els teus agafadors! super alegres

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci! El teu bolso és molt maco també! Tinc pendent fer-me'n un, a veure quan tinc temps...

      Elimina
  10. Me gusta mucho como te han quedado y me parece muy buena idea lo de la trasera con el vaquero para darle mas consistencia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias por el comentario! Ya los he estrenado y van muy bien! :-)

      Elimina
  11. Són molt macos.Les teles que has utilitzat són precioses,ens encanta el patchwork!!! :D:D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci!! Les teles eren retalls que tenia per casa i al final els hi he trobat una bona aplicació. N'estic contenta! :-)

      Elimina
  12. Lindos, me gustan como te han quedado. La técnica del patchwork es muy bonita !!!

    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias por el comentario! Todavía soy una novata con el patchwork pero voy aprendiendo poco a poco...

      Elimina

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...