dijous, 8 de maig del 2014

Regals de Primera Comunió

Els meus cosins bessons van celebrar la Primera Comunió la setmana passada i els hi vaig regalar unes tovalloles amb el seus noms aplicats perquè així quan vagin de colònies o facin esport no tinguin problemes per trobar la seva tovallola. 
Evidentment, també en vaig fer una altra per la seva germaneta petita, l'Anna.
Espero que la facin servir molt i molt! :-)

My twin cousins ​​celebrated their First Communion last week and I gave them some towels with their names applique
thereby they will have no troubles finding their towel when they will be in summer camps or practising sports. 
 I also did one for their little sister, Anna.
I hope they will use them a  lot! :-)





 

4 comentaris:

  1. Que maques! Espero que els hi agradin i les utilitzin molt! ;)

    Elena

    ResponElimina
  2. Gràcies Elena! Sí, els hi van agradar molt! I jo molt contenta! :-)

    ResponElimina
  3. Hauries de penjar la que em vas fer a mi! Per cert, va molt bé i és monissima!!! :)

    Núria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci Núria!
      És veritat! Ja vindré a fer-li una foto, hehe....

      Elimina

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...