dimecres, 20 de desembre del 2017

Benvinguda Olívia!

Hola!!

Quan de temps sense publicar cap entrada al blog! 
Em fa pena i tot que estigui tant abandonat... sembla que ara hi ha més activitat a Instagram... 
però com que el blog el vaig començar com un diari de costures, 
tinc la intenció d'anar-lo actualitzant a poc a poc perquè tot quedi recollit aquí.


El detall que avui penjo ja el vaig publicar a l'estiu a Instagram, però aquí encara no ho havia fet. 
És per això que avui li dedico una entrada sencera! :-)

És el regal que li vaig fer a l'Olívia, la filla de la meva cosina Berta, quan va néixer
i consistia en una conilleta d'amigurumi i un necesser multiús. 
La idea inicial era només la conilleta però com passa moltes vegades, 
t'animes i acabes fent més coses, 
així que també li vaig fer el necesser amb la tela de conjunt del vestit de la conilleta. 

El patró de la conilleta és una adaptació meva d'aquest que va fer la meva germana. 
I el necesser no té patró ja que no té cap secret. 

A mi em va agradar molt i em consta que a la nena també! :-)

Aquí us ensenyo algunes fotos... 














El color de les fotos em juga una mala passada i no s'acaba d'apreciar bé el bonic color rosat... 
haig de millorar el tema de les fotos... :S

Moltes gràcies per la vostra visita i fins aviat!!

***


1 comentari:

  1. Encara que el color no es vegi prou bé, ja es veu q va quedar tot molt maco!

    Elena

    ResponElimina

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...