dilluns, 25 de desembre del 2017

Bones Festes de Nadal!

Hola a tothom! Bon Nadal!

Com venia essent tradició, la meva germana Núria em regalava pel meu aniversari 
(que és a principis de mes), la decoració nadalenca de casa. 
Aquest any, però, s'ha independitzat i ha tingut molta feina arreglant el seu pis nou 
i jo m'he quedat sense decoració handmade... :-( 

Però no passa res! 

He rescatat algunes cosetes handmade 
i avui us ensenyo la corona per la porta que crec que no l'havia ensenyat al blog 
i que també em va regalar l'any passat. 

Aquesta corona és molt senzilla de fer 
i pot ser una bona manualitat per fer amb els petits aquests dies de festa. 
Es tracta de fer pom-poms de llana de diferents colors i unir-los a una corona. 
La corona la va fer amb papers de diari 
però em consta que a les botigues de manualitats ja en venen de fetes. 


I amb aquest petit detall, us desitjo unes

Bones Festes de Nadal i un feliç 2018




El pessebre d'enguany ha sigut minimalista i argentí.


Podeu veure les decoracions dels altres anys en aquests enllaços:
La del 2016, aquí. 
La del 2015, aquí. 
I la del 2014, aquí.

Gràcies per la visita i fins aviat!!

***


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...