divendres, 22 de desembre del 2017

El lleó no em fa por!

Hola de nou!

I aquí una altra labor penjada a Instagram però no publicada al blog...

És el detallet que li vaig fer a en Pablito aquest estiu
i que va volar directe de Girona cap a Las Palmas de Gran Canaria!
Em consta que li va agradar molt i jo ben contenta! :-)

El patró del lleó el vaig treure del llibre de "Muñecas de amigurumis" de Lalala Toys 
i només vaig modificar la cabellera del lleó per fer-la una mica més salvatge.

Quan ja tenia el lleó fet, vaig recordar que tenia una tela que havia comprat al Nunoya 
quan feien liquidació abans de traslladar-se a la nova botiga, que era de lleons. 
La vaig posar al costat del lleó i quedava de fàbula!! 
Així que vaig tardar poc en cosir una bosseta per a completar el regal. 

Aquestes bosses de roba van molt bé per a guardar-hi tot de coses, 
els ninos, la muda, el berenar, la roba interior... 
tot el que se t'acudeixi!
Sempre va bé tenir bosses de roba, jo les faig servir molt!

I aquí us ensenyo algunes fotos del rei de la selva! ;-)












Moltes gràcies per la visita i fins aviat!!

***


4 comentaris:

  1. Aquest blog va a tope últimament! Hehe.
    Et va quedar tot molt xulo :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehe... Merci!
      Es nota que tinc una mica més de temps, no? ;)

      Elimina
  2. Molt salvatge aquest lleó!

    Elena

    ResponElimina

Gràcies pels teus comentaris!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...